Wil jij graag sterke buikspieren? Dan is deze oefening geschikt voor jou! In deze video laten we je de juiste techniek zien en bespreken we veel gemaakte fouten.

Artikelen die je ook interessant kan vinden

Thuis workout deel 3

Ook met normale gebruiksvoorwerpen kun je thuis een volwaardige workout doen.

Lees meer

Thuis workout deel 2

Ook met normale gebruiksvoorwerpen kun je thuis een volwaardige workout doen.

Lees meer

Thuis workout deel 1

Ook met normale gebruiksvoorwerpen kun je thuis een volwaardige workout doen.

Lees meer

Seizoensfruit

Wanneer je in de supermarkt fruit koopt dan is seizoenfruit vaak goedkoper, milieuvriendelijker en geeft het een boost voor inspiratie van jouw dagelijkse fruitinname. Als je meegaat in de fruitseizoenen en aanbiedingen van de supermarkt zorg jij ervoor dat je voldoende vitamines en mineralen binnenkrijgt.

Lees meer

Seizoensgroenten

Het gehele jaar door zijn er vele groenten verkrijgbaar in de supermarkt. Door met de seizoenen van het jaar mee te gaan, eet je gevarieerd en geniet je van de lekkerste smaken!

Lees meer

Carrot cake balletjes

Vind jij worteltaart ook zo heerlijk? Dan moet je deze carrot cake balletjes echt eens proberen! Ze zijn gezond, voedzaam en super gemakkelijk om te maken!

Lees meer

Koningsrecept: Gevulde paprika

Het is bijna Koningsdag, daar hoort natuurlijk ook een oranje recept bij!

Lees meer

Macronutriënten, wat zijn dat?

Vorige keer hebben wij uitleg gegeven over wat energie is en waar je dit nou precies uit haalt.

Lees meer

Krokante zalm uit de oven

Vandaag is het Goede Vrijdag en dat betekend voor sommige dat er geen vlees op tafel komt vanavond.

Lees meer

Microvoedingsstoffen

Voor een goed functionerend lichaam, voor spierherstel en voor de groei hebben mensen voedingsstoffen nodig.

Lees meer

Keuze stress?! Te druk?!

Heb jij ook wel eens moeite met het maken van keuzes?

Lees meer

Havermoutpap met banaan, kokos en pindakaas

Begin de dag met een gezond en stevig ontbijt. Maak daarom dit recept met als hoofdingrediënten havermout, banaan, kokos en pindakaas. Havermout geeft je een verzadigd gevoel waardoor je de ochtend goed kan doorkomen.

Lees meer
Contact Plan intake